moderkaka

Blodslakt

Posted in Allmänt, Bilder, Dokumentärer, Droger, Länkar, Musik, Nyheter, Prylar, Trailer, Video by kaptenkrut on mars 26, 2010

saxat från: www.tobbemedkniven.se

Ondska, vrede, fylla och vemod! Helvetes jävla… fan.

Planen med tobbemedkniven.se/Blodslakt är att få bröta ut skiv(musik)tips. Det behöver inte alltid innebära det nyaste utan istället sånt som jag anser att alla borde lyssna på… eller få ett svärd i ansiktet. Musik-fascism på mycket låg nivå!
Tipsen kommer inte vara recensioner i den klassiska meningen, då detta inte är min passion att sitta och skriva massa runk-snack om skivor utan bara vanliga tips och kanske någon kommentar till denna om det känns motiverat för stunden. Det är helt meningslöst att ägna tid åt att såga skivor som är dåliga. Det fyller absolut ingen funktion här på Blodslakt, så det kan pretentiösa skivrecensenter på redaktioner runt om i världen göra istället.

Fokus ligger givetvis på det som snurrar mest hemma hos mig och det är nästan uteslutande hård musik i många former. Black, döds, thrash, crust, hardcore etc etc etc. Jag har ett handikapp som innebär att jag lätt snöar in helt på antingen en genre eller enstaka band och det är inget jag kan göra något åt. Så…

Förutom att jag sporadiskt kommer att lägga in ”blogginlägg” om skivor eller band så tar jag dessutom tid av min oerhört dyrbara fritid och sätter ihop ett månadens mixtape. Förhoppningsvis finns det en Spotify-playlist länkad till den och finns det inte på Spotify försöker jag länka till myspace eller liknande.

Kanske kommer Blodslakt att bli klubbverksamhet i framtiden… det råder faktiskt bisarr brist på riktig hård jävla metal ute i dimman så det måste åtgärdas på något sätt… BEWARE!!

Kontakta mig för demos för recension eller synpunkter på tobias@tobbemedkniven.se.
Jag tar gärna emot demos… dock är jag inte pigg på att slänga ut min adress hur som helst med risk för mordhot etc. så skicka ett mail med antingen länk till zip-fil, myspace eller liknande… skicka absolut inga bifogade zip- eller mp3-filer.

Under krönikor kommer jag att spy galla eller hylla i den mån jag har tid och ork.
Förvarning: Jag gillar verkligen inte polisen.

// Tobbe Med Kuken

Glöm nu för helvete inte att gå med i Facebook gruppen! Hail Satan!


Lämna en kommentar