moderkaka

Arbetsdagen över

Posted in Allmänt by kaptenkrut on september 28, 2009

Jobbade både frukost och lunch för att jag skulle få sluta 2 timmar tidigare, lider ju av att jag absolut inte kan sova när jag stressar upp mig eller fastnar i något som jag aldrig kan lägga åt morgondagen. Blir galen när saker inte blir gjorda på rätt sätt och denna gång var det min webbserver som inte ville ge sig. Flyttade bloggen till wordpress.com istället för att slippa magsår.

Skönt att döna lite Henry fiat open sore nu, bara att börja onna!

Kommentera

